.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
كلنگ هتل 7 ستاره رامسر در خرداد امسال
ئيس سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان مازندران اعلام كرد: در راستاي پيگيري مصوبات سفر هيئت دولت به استان مازندران 80 مجتمع خدماتي در استان مازندران طي هفته آينده افتتاح مي شود.

رئيس سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان مازندران اعلام كرد: در راستاي پيگيري مصوبات سفر هيئت دولت به استان مازندران 80 مجتمع خدماتي در استان مازندران طي هفته آينده افتتاح مي شود.

دکتر رحمت عباس نژاد با اعلام اين مطلب به ايسنا اظهار داشت: با توجه به پيگيري مصوبات هيئت دولت در استان مازندران در موزه ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري 50 مرکز خدمات بين راهي کوچک که شامل نمازخانه و سرويس بهداشتي است در مازندران افتتاح مي شود.

وي تصريح کرد: 30 مجتمع خدماتي بين راهي نيز با کليه تاسيسات به صورت کامل با همکاري سازمان هاي محيط زيست، منابع طبيعي و راه و ترابري در استان مازندران جانمايي شده و در هفته آينده با حضور مهندس مشائي و استاندار مازندران افتتاح مي‌شود.

رحمت نژاد هم چنين از افتتاح 86 پروژه هاي بزرگي در خردادماه با حضور مهندس مشائي معاون رئيس جمهور در استان مازندران خبر داد و گفت: همايش سفرهاي ارزان قيمت استان مازندران در اول خرداد با حضور مهندس مشائي در رامسر برگزار مي شود.

وي افزود: کلنگ زني هتل هفت ستاره سماموس رامسر، توسعه فرودگاه رامسر به عنوان فرودگاه نمونه گردشگري کشور، توسعه مرکز سوخت رساني شهر رامسر در راستاي توسعه گردشگري در اين شهرستان و افتتاح و بهره برداري از پروژه هواپيمايي تک سرنشين توريستي و گردشگري با حضور بخش خصوصي در فرودگاه رامسر در راستاي توسعه و تسهيل گردشگري جزء پروژه هايي است که با حضور مهندس رحيم مشائي رئيس سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري کشور در مازندران افتتاح خواهد شد


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.055 seconds.